4 januari - 1

Nu har sambon åkt till jobbet igen och här sitter jag, IGEN!

Positivt nu är att jag pratar med min bästaste kompis på facebook, familjen kommer nog hem imorgon och tur är det för jag börjar få riktigt abstinens nu. Brukar liksom träffas dagligen så nu när de varit borta har det kännts tomt, men jag har i alla fall en av familjemedlemmarna här, är fortfarande hundvakt.


Råkar veta att mina sambo läste min blogg igår och ändå fick jag inte ens enda kommentar, och då menar jag inte nödvändigtvis här på bloggen, utan face 2 face, känns som det måste finnas något att säga, men nejdå, min sambo är en mussla som vanligt, suck. 

Nu ska jag bege mig till Förslöv och hämta ett paket på posten, längtar.

Kommentarer
Postat av: Caj

Hej! Musslan här va tvungen att säga nåt nu.

Fick du något trevligt på posten? Saknar att ha en hund här det var väldigt mysigt och sen var blev det helt tomt.

2011-01-09 @ 22:44:06
Postat av: Caj

Hej! Jag saknar också att ha en hund det känns ganska tomt här nu. Hoppas du fick något kul på posten. Love you!

2011-01-09 @ 22:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0