3 januari - 3

Fruktansvärd huvudvärk, känns som att jag bara vill dö. Jag vill framför allt vill jag att min sambo ska komma hem. Jag hade en massa planer på vad jag skulle göra idag men jag har inte gjort någonting alls. Har jag inte ont i magen så har jag galet ont i huvudet, vill bara gå och dra något gammalt över mig. 

När jag ändå gnäller kan jag lika gärna påpeka att jag har asont i ryggen också. 

Gaaah!
Jag vill göra fint för min sambo men pinsamt nog har jag typ fastnat i Familjen Annorlunda nu också. Laga mat måste jag i alla fall göra och då måste jag diska, så egentligen kan jag lika gärna bara sätta i gång. 

Jag är åtminstonne inte helt ensam, jag har fina hunden Nala här, fast just nu gör hon så att jag knappt får plats i min egen soffa den lilla grisen.



Åååh, kommer jag göra något idag eller inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0