3 januari - 1

Sitter i soffan och funderar på om jag skulle ta och ta tag i den fruktansvärda röran jag kallar mitt hem men är ändå inte speciellt sugen. Borde också gå ner och hämta posten, boka en tvätttid och gå ut med hunden.

Är för tillfället hundvakt och har så varit i snart en vecka och jag storm trivs. Sitter och tittar på hundar själv just nu och är nästan helt säker på att det är en Boerboel jag vill ha. För den som inte vet jag meddela att det är en Sydafrikans mastiff. Ska slänga upp en liten bild också. 

Min älskade sambo åkte nyligen till jobbet och jag saknar honom redan, jag är fruktansvärt dålig på att vara ensam, jag vill städa och göra hela lägenheten fin och fixa mys tills han kommer hem ikväll, så har känner jag inte är helt värdelös. Jag känner mig så ouppskattad ibland. Visst, eftersom jag är inne i en av mina mörkare perioder just nu så finns det inte så mycket att uppskatta med mig men även när jag anstränger mig känns det som att han sällan visar uppskattning. Menmen, nu kom jag ifrån ämnet, jag ska alltså städa hela lägenheten från golv till tak, tvätta ca 15 ton tvätt, eller i alla fall 15 maskiner och laga mat. Full rulle ju. Måste ut med hunden nån gång också.

Jag önskar att min lillebror kunde vakna och komma hit.

Så majestätisk.

Och för att visa storleken,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0