2 januari

Känns fortfarande underligt, svårt att sätta fingret på vad bara.

Har som vanligt riktigt dåligt med pengar och vet inte vad jag ska ta mig till, jag mår inte bra och det kan man se i alla aspekter av mitt liv, framför allt kan man se på min lägenhet hur jag mår, här är total kaos och rent ut sagt äckligt, men orkar jag bry mig? Nope.


Ibland vill jag bara lägga mig ner, blunda och sen ordnar allt upp sig själv.
Mina föräldrar har dock uppfostrat mig bättre än så och jag vet att det är omöjligt, vill man få något gjort får man minsann göra det själv. Lutar åt komvux igen, MÅSTE ha en inkomst, eller ja, inkomst och inkomst. :/


Nu har jag dock kommit på hur jag kan smita från verkligheten utan att behöva sova. Böcker. Jag läser en massa och inte lite på kvällen när jag går och lägger mig utan sträckläser bok efter bok och kan inte få nog, när en bok tar slut känner jag en enorm tomhetskänsla och gräver sen genast ner mig i nästa.




Ibland blir det bara så svårt att andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0