8 januari

Vaknade 13:00 nästan utvilad efter den långa natten, fick en mysig frukost av Caj vid nya bordet, vi köpte nya koppar också som blev invigda. Det var jättemysigt och jag älskar att bli överraskad av framdukad frukost, min man vet vad jag vill ha. Efter frukosten och en tags degande och planerande av dagen så strunta vi i alla planer och åkte till stallet i stället och hälsade på. Jag är så kär! Efter stallet körde vi till Arons och handlade lite, blev mest bröd & mjölk och sen hem till skogen och fixa lite till, vi duschade och gjorde oss fina för Josefin bjöd minsann på middag ikväll. Det var riktigt gott, det blev korvgryta och ris. Efterrätten var en massa lösgodis så det var ju inte helt fel det heller. Vi tittade på filmen Matte söker Husse som gick på 3an ikväll den var väl okej, lite väl töntig bara, sen blev det Scrubs, en mycket trevlig kväll må jag säga. Tack till Josefin, vi kanske kan locka dig med middag en annan dag?

Nu långt om länge tänkte jag försöka sova, dags att inviga sängen ju...

G'nite folks!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Låter som en trevlig dag :) Jag ska slå upp ett tält i där hos er i Skogen. Nära och bra.



Ja nog ska du inviga sängen alltid, men du, precis som jag är nymfoman så glöm att det första du ska göra är att sova ;) haha skojar bara lite med dig (eller)



Sov gott puss gumman! <3

2009-01-09 @ 03:51:02
URL: http://carolineb.blogg.se/
Postat av: Caj

Skönt att allt är klart snart. Börjar kännas som ett riktigt hem. Jag är så glad :) du är så bra på att se vad som behövs.



Puss Älskling!



2009-01-11 @ 14:43:21
Postat av: Ellinor

Låter som en mysig dag :)

2009-01-12 @ 11:50:04
URL: http://nakenelmo.blogg.se/
Postat av: S

hej du! Ser att allt går framåt och att lekstugan har lämnar kommentarfältet. Gött. Vad kul att ni har det bra, själv ska jag försöka lappa ihop mitt eget liv som traumatiskt gjort en ko-vändning.

oh well ha det! Jag läser än ;)

2009-01-14 @ 08:22:09
Postat av: Jungle

Är du bara i bushen nuförtiden? :P Känner att det går för lång tid mellan gångerna då vi träffas. När är du hemma nästa gång tror du? Om det blir någon nästa gång, ny säng och allt :P

2009-01-21 @ 23:38:01
URL: http://rubbejungel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0