6 januari

Var uppe alldeles för länge som vanligt, kom isäng vid fem tiden, men det var mest för att jag och Caj pratade, det var dags att reda upp en del, men somvanligt håller vi oss positiva här i bloggen. Tycker folk det är tråkigt att höra om bra dagar? Jag känner att jag vill vara positiv, inte skriva typ "bråkade med Caj, brände maten & grät i tre timmar". Är det sånt du vill läsa är du inne i fel blogg. I alla fall fick vi pratat ut och allt känns bra nu.

På kvällen var vi i Grevie och åt middag, smörgåstårta minsann, riktigt gott, pappa som hade fixat den, han är bäst. Sen åkte jag och min älskade hem till skogen och hade lite mys med chips & dipp, inte helt fel. Jag tänkte jag skulle hedra mitt nyårslöfte som var att sluta röka (nångång under året) så 21:00 tog jag min sista cigg.

Just det, skickade även in papper till a-kassan så förhoppningsvis slutar dom hålla på och störa sig och ger mig pengar. Börjar bli lite tomt i plånboken. Menmen, nu ska jag mysa med min älskade :)

Arrividercí!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Beundranvärt att du lyckas hålla din positiva inställning. Har jag en jag-skjuter-skallen-av-mig-med-en-hagelbössa-som-avfyras-med-min-stortå-samtidigt-som-alla-liken-i-garderoben-dansar-tango-dag så får bloggen veta det. Har jag en dag då jag måste ventilera (som idag) så får de veta det med.



Skönt att reda upp allt inte sant? :)

puss snäckan <3

2009-01-09 @ 03:40:44
URL: http://carolineb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0