31 oktober

02:13
Jävla skit. Kvällen gick inte som den skulle. Jag fick aldrig mitt vin men det kommer en ny kväll imorgon iofs. Jag fick dock städat lite grann, dags för julstädningen nu, tömma, slänga, rensa och torka av över allt. skojskoj. Imorgon blir det allmän städning av huset och om jag har ork även julstädningen på mitt rum.
Jag börjar få lite panik, halloweenfest på lördag och jag har ingen aning om vad jag ska klä ut mig till. Någon förslog munk och en annan (Jossan) föreslog b.la. porrtomte & porrsmurf. Men jag är inte sugen på porr. Så om någon har nått vettigt förslag så välkomnas det, och säg helst inte polis, det är så tråkigt. Nu ska jag försöka sova lite, ska bara dricka lite mjölk och borsta tänderna.


Kanske smurf passar mig bra ändå?




Kommentarer
Postat av: Josefin

Kör på smurf. inte så svårt ju. Skaffa blå färg och en luva. :P

2008-10-31 @ 06:32:56
URL: http://thenomad.blogg.se/
Postat av: Louise

Ja det tycker jag att vi ska göra :D

2008-10-31 @ 09:44:02
URL: http://annalouiseb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0