31 oktober

11:16
Det blev en väldigt kort natt, jag lyckades bara sova runt fyra timmar. Hade svårt att somna och sen kom pappa och väckte mig alldeles för tidigt. Jag har försökt sätta igång med städningen på mitt rum, men det går inte idag. Det var igår jag var på städhumör. Försöker till och med få tillbaka känslan och lyssnar på julmusik men det går inte, blir bara irriterad på den. Så mycket jag vill göra här inne egentligen. Här skulle kunna vara fint.

Igår var jag på så bra humör så jag beställde massa julmusik och lite annat från CDON, kan ju bli kul när det kommer.  Jag tror faktiskt att det blir smurf imorgon, då slipper jag i alla fall oroa mig för sminket. En vit klänning till det kanske och en toppluva. Jag vill färga håret också på lördag om jag hinner, annars får det vänta men mitt hår ser inte fint ut med den här utväxten. Dags att klippa sig också, men allt kostar fan dyra pengar som är svåra att undvara när man är arbetslös. Jag minns inte när jag klippte mig senast, typ i juni kanske, så snart ett halvår sen. Det är lite för längesen. Ska nog ringa idag.  Nu ska jag sätta igång med dagens bestyr.

 
Bortsett från att det är blont så kanske frisyren funkar, jag vet verkligen inte.
Hjälp?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0