30 oktober

Jag skriver inte ofta och inget vettigt, men för mig är det viktigt att kunna skriva här ibland faktiskt. Nu typ.

Jag är på skumt humör, sitter och lyssnar på jullåtar blandat med typ kärlekslåtar. Och då snackar vi inte I'dont wanna miss a thing utan dom riktigt tunga sakerna som I will always love you och take my breath away. Något är lite "off" känner jag. Men jag kan inte sätta fingret på det.

Jag försöker fokusera på julkänslorna, jag börjar komma i stämning nu. På lördag ska jag handla julklappar med tjejerna på Väla. Det kan nog bli kul, det är jag, Jossan, Cajsa, Sandra och Emma änsålänge, jag försöker få med Louise också, så vi blir fulltaliga. Vi kom fram till att vi ändå ska köra två bilar så vi kan handla riiiktigt mycket.

Dagens låtar:
Jon Bon Jovi - Always
Jon Bon Jovi - Thank you for loving me
Berlin - Take my breath away
Whitney Houston - I will almays love you

Mitt rum är mysigt och mörkt med tända ljus och en lava lampa, nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på julmusik, ta ett glas vin och bara försöka glömma.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0