Sovmorgon och promenad

image10Dagen började med att jag sov länge, typ halv ett tror jag, sen hörde Louise av sig och frågade om vi skulle gå en runda. Jag tyckte det lät bra, ändå tills vi kom fram till vilken runda vi skulle gå. Det blev Salmonhögsrundan, vilket är en jobbig jävla runda, men en massa backe. Men jag tog mig minsann upp för backen, haha :) Det var skönt när jag kom hem i alla fall. Sen har jag lagat middag idag också, fisk blev det. Ikväll var det min tv kväll som börjar med Men in Trees och sen Grey's Anatomy. Riktigt trevligt jag o mamma hade lite hel kväll :)

Igår hade vi hel mysig kväll med chips och glass, jag, Jossan, Carro, Cajsa och Sandra, tittade på Ratatouille, mycket underhållande. Jo förresten, kuggade uppkörningen igår också, men nu vill jag inte prata mer om det.

Imorgon kommer min älskade Chrille hit, antagligen ska jag in till Ängelholm en runda också, bara glida runt lite. Menmen, nu börjar det bli tomt på tankar. Återkommer.

Godnatt.


image12

Kommentarer
Postat av: Robin

Nu har jag skrivit i min blogg hela veckan, och bara 1 kommentar från dig? :P Jag blir rädd för den där Yngve, min far har en bror som heter Yngve, men tror inte det är han, för den här Yngve känner mig för bra :S
Vi seees bajb :D

2008-03-06 @ 16:36:52
URL: http://rubbejungel.blogg.se
Postat av: Robin

Okej Mary, kul att du tittar in :P

2008-03-06 @ 21:19:11
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0