Helgen

image17I fredags blev det också en promenad, nere vid stranden, bara jag o Jossan. Alltid lika trevligt. Sen blev det mycket riktigt tacos o mys med Chrille, även om lillebror kom hem och slängde i sig lite mat också. Men det var mysigt, sen vispade vi ihop lite chokladpudding som vi ställde in i kylen, för vi var proppmätta efter tacosen. Jossan dök upp lite senare vilket också var himlans trevligt. Vi tittade på Porky's 1 & 2. Jossan körde hem nångång i ettan tror jag. Sen mitt i natten blev vi sugna på chokladpuddingen igen :).


När vi vaknade på lördagen var det första vi gjorde att starta PS2an och spelade lite singstar, sjöng & sjöng & sjöng. Sen dök Jossan upp igen och vi körde ner till stranden för att promenixa igen, denna gången hängde Chrille och Mammsen på. Det var muchos trevligt.  Framåtkvällen kom Cajsa ner och vi tittade på Andra chansen lite halvt om halvt och sen slog vi över till "How to lose a guy in 10 days" Den är faktiskt väldigt roande. Sen försökte vi oss på att spela "Bullshit" men det gick inte så bra så vi fortsatte med bluff & sjuan. Cajsa gick hemåt vid ett tiden och vi kom väl i säng vid två och då tittade vi på Mio min Mio, så bra :)

Idag är det söndag och jag tänker antagligen inte göra nånting, köra en runda tänkte jag mig dock, bara för att jag känner för det, men anars blir det mys med älsklingen. Bara njuta.

Au revoir!


image18

Kommentarer
Postat av: texas

Hmm,., porkys,.,
..Finns det ingen rolig scen i dem med en zombie som hoppar upp framför en bil och skriker."hobleboejkoe.." eller nåt sånt.. =)

2008-03-09 @ 18:04:32
URL: http://www.texasjocke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0