Hej o hå

image21Det har gått några dagar sedan senast, då ska vi se vad som hänt...

I söndags blev det pizza med Jossan & Cajsa sen följde dem med mig hem och vi och Chrille spelade sällskapsspel, det var rätt skoj. Sen i måndags hände inte mycket, och säkert minst lika lite hände igår.
Jossan kom förbi en runda. Jag har verkligen ingen bättre bild på Jossan & Cajsa, skandal! Har bilder på Jossan, och har bilder på Cajsa men INGEN tillsammans nästan. Why?! Nu får det var skitkass kvalitet i alla fall.


Och vad har hänt idag då? Inte mycket fick tid för ny uppkörning, jävla skit och jävla vänta listor. Jag hatar deras jävla hittepå system. Vägverket är Idioter. Mer då? Joo, jag väntar på samtal från Lindab om jobb där, dom ringde i fredes och sa att dom skulle höra av sig i veckan, så det ser jag framemot. Just det, jag är duktig o byta lakan o så i min säng :). Nya lakan är det bästa som finns.

Igår fösäkrade jag min moppe igen, måste kunna ta mig till o från jobb. Det var sjukt längesen jag körde, och det var fakiskt rätt underbart :). Lärde Chrille köra också, han hade aldrig gjort det, så det var kul. Igår kväll bestämde vi oss för att köra till Förslöv en runda, och jag har nog aldrig varit så rädd. Vi bytade efter halva vägen så fick jag köra :).

Just nu är jag ensam igen, för Chirstoffer är ute på moppen, men senare idag ska vi gå en runda hade vi tänkt, jag funderar på att städa lite när jag ändå är ensam. Eller kanske man skulle baka en kaka.. Men först, röka.

Au revoir!

Ge mig blixtar & dunder!

image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0