Gårdagen och dagen

image15Igår gjorde jag inte så mycket, var inne i Ängelholm en runda, hämtade Chrille och hjälpte Henke & Petts att hitta en alldeles för liten jeansjacka. Vi hämtade upp Chrille också :). Sen inom systemet en runda och sen hemåt. Väl hemma blev det käk, soppa är aldrig fel.

sen kom Jossan hit för att vi skulle gå en runda och vi var minsann jätteduktiga och begav oss på Salomonhögsrundan igen, fast denna gången från "andra hållet", så vi avslutade nere i dalen. Duktiga var vi. Efter att vi suttit och snackat länge på lekplatsen i Dalen hängde Jossan med hem till mig. Sjöng singstar och käkade plättar. :). Mums.

idag ska jag städa men hitills går det inte så bra, men jag har i alla fall duschat, det är ju liksom alltid nåt, snart ska jag väl orka klä på mig kläder igen också, börjar frysa. Menmen, Ikväll blir det tacos till middag, myse med bara mig och Chrille. Jaja, återkommer.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hör av dig om du vill hitta på något idag ! Puss baby

2008-03-08 @ 15:04:27
Postat av: Louise

Haha ja det gör han faktiskt :P Den sista bilden är tagen i Halmstad, när vi var påväg hem :) puss gull

2008-03-09 @ 14:52:04
URL: http://annalouiseb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0