Bra dag

Idag är det en bra dag, för jag har fått jobb!!! image22

Underbart! Ska jobba på Lindab Profil i Måleriet som för övrigt verkar vara ett helt okej ställe, trots alla rykten om att det inte skulle vara det. Jag trivdes där det lilla jag var där idag. Beställde kläder idag också, så allt det får jag snart, börjar jobba 31 mars. Underbart alltihop. Han ville till o med ge mig truckkort, och mycket pengar kommer det tjänas. Jag bara blev så glad.

I alla fall, nu ska jag inte bara prata om mig själv kanske, eller joo. Dom ringde mig igår från Bergkvarabuss om jobbet jag sökte där och ville jag skulle komma på intervju imorgon, men eftersom jag fick detta bestämde jag mig för att tacka nej. Varför måste alla höra av sig typ samtidigt? Jäkla hittepo.

Nu ska jag strax ner till Kanelen och fika med Lollo & Robin :). Mysepys.


image23image24











Kommentarer
Postat av: Mattias

Grattis Marie.
Vad kul!

2008-03-18 @ 19:21:47
Postat av: Robin

Vi är alla glada för din skull :)

Jag vet inte med dig, men Josse är den som brukar få rätt, åtminsonde när jag pratar med henne :P

2008-03-19 @ 13:37:02
URL: http://rubbejungel.blogg.se
Postat av: chrille

Grattis till jobbet älskling. det kommer att gå jättebra för dig.
snart dags för konsert i malmö baby. synd att där inte var fler "ståplatser", hade varit kul och följa med dig. Love you. see you on friday. kisses

2008-03-19 @ 14:07:47
Postat av: chrille

haj baby, du. guess what ?! jag har uppdaterat min blogg !!!!!! hihi. puss

2008-03-19 @ 14:47:57
Postat av: Robin

Här var det händelsefattigt :P
JAG VILL VETA HUR DU HAR DET PÅ JOBBET JU :/

2008-04-11 @ 02:11:57
URL: http://rubbejungel.blogg.se
Postat av: Cajsa

SKRIIIIV !

2008-04-22 @ 18:05:31
Postat av: Cajsa

Mariiie, uppdatera ? Jag vet ju inte vad som händer i ditt liv..

2008-05-06 @ 23:19:54
Postat av: Robin

Hon är allt lite mystisk, Cajsa :P

2008-06-02 @ 01:48:21
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0