Anställningsintervju & middag

image8
Dagen började med att åka in till Ängelholm med Carro och på bussen stötte vi på Cajsa, alltid lika angenämt. Vi åt lite på grafitti sen hämtade Jossan oss och vi körde till Helsingborg för att jag skulle på intervju på Crombar. Den gick faktiskt bra den där intervjun, men jag hatar när folk säger "jaha, berätta om dig själv". Alltid lika svårt, men det gick nog bra. Sen plockade vi upp Christoffer i Helsingborg också och begav oss åter till Ängelholm där han skulle hämta upp min present :).

På väg hem i bilen började vi snacka om att gå ut och äta och kom fram till att vi alla var rätt sugna på kinamat :). Vi bestämde oss för att ha en dresscode för kvällen där töserna skulle ha klänning och pojkarna kavaj, vi var så söta allihopa, kanske lite overdressed. Haha.

Vid sju tiden körde vi in till Ängelholm, till Chai Hong, som ligger i passagen. Vi beställde "middag för 1" allaihopa, utom Jossan som skulle ha grillspett i groundnutsås. Till förrätt blev det pekingsoppa, varmrätt fyra små rätter och efterrätt blev friterade bananer med glass. Riktigt mumsigt, jag och Carro bestämde oss för att dela på en flaska vin, vi firade ju faktiskt :).

När vi hade käkat upp varmrätten kom helt plötsligt personalen med en jäkla massa balonger och knöt fast på min stol och sen sjöng minsann Carro, Jossan, Chrille och Mattias för mig, även hon med ballongerna :). En underbar dag har det minsann varit. Det  bästa är att morgondagen blir bättre. Jag kan inte fatta att jag är 20 år! Hel galet.

Nåja, någon sort uppdatering kommer säkert imorgon eller övermorgon om presenter och händelser osv.

Godnatt och sovgott, för det tänker jag göra :)


20!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0