Veckans nytt

image7I måndags blev det vattengympa med Jossan och vi släpade med Chrille också, det var riktigt kul och skönt för den delen. Tisdags minns jag knappt vad jag gjorde, jo! Jag bakade kanelbullar, dom blev riktigt mumsiga :). Varma bullar och kall mjölk, riktigt gott. Kom inte och säg att man ska ha saft till bullar, då är du helt fel ute.

Sen i onsdags var jag och Jossan nere och promenerade vid stranden, inte för att där var nån strand kvar, bara vatten och vågorna var stoora, blåste som sören. Men det är kul med utmaning :).

Idag var vi och simmade igen, Jossan hämtade upp mig sen träffade vi Sandra där, det var skoj, blev dock inte så mycket simmat och mer lekt, men det är bara detaljer. Haha.  Sen käkade vi på grafitti och drack kaffe på espresso house, mysepys. Sen följde jag o Jossan med hem till Dan och tittade på ett väldigt stört program, i alla fall ett och ett halvt avsnitt för jag somnade :). Nu sitter jag mest och funderar på vad jag ska ha på mig för kläder imorgon, ska till Helsingborg på anställningsintervju. Spännade.

Antsällningsintervju, födelsedag & uppkörning och allt inom en vecka, wiiie :).

Nu är det dags att hoppa i sängen. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0