9 december

Får ju börja med att säga att det har varit en mycket trevligt dag. Vaknade som vanligt upp med min älskade, har kommit på att jag blir nykär i honom varje morgon, vet ingen som är så söt yrvaken. Sen åt vi frukost innan jag körde iväg till Grevie för att umgås med Louise. Hon följde med när jag skulle klippa mig, jag tycker att jag ser ut som en pudel, och ingen säger emot, så jag antar att jag har rätt, eller kanske värre än en pudel, vad vet jag. Men det är i alla fall skönt att ha kortat ner det lite. Inte van vid långt hår ju.

Efter klippningen bestämde vi oss för att äta mat och kolla film, sagt och gjort, vi körde hem till mig, hämtade filmer, och sen ner till Louise, gjorde pizza och tittade på Grease. Mycket trevligt. Sen blev det lite allmänt slö tittande på tv och sen fick jag min vilja igenom och Louise hjälpte mig att designa min blogg lite. Jag är dock fortfarande inte nöjd, (perfektionist, javisst!) Ska försöka få den centrerad, inte till vänster, så blir det nog ganska bra. Tack Louise!

Efter Louise körde jag ner till Båstad för att ta en cigg med Josefin, alltid lika trevligt att träffa henne. Efter det begav jag mig hemmåt till min älskade. Halvägs hem slogs jag av ett sånt fruktansvärd godis sug att jag var tvungen att köra in till Ängelholm till statoil. Fast först körde jag och hämtade upp min man. Vi träffade Sandra och pratade lite skit på statoil, sen begav vi oss hem igen.

Nu ska jag spela lite poker och käka mitt godis, sen blir det sängen. 

På återseende!  


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag tror inte att du ser ut som en pubel, men du får överbevisa mig med en bild :P

2008-12-12 @ 00:06:16
URL: http://carolineb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0