8 december

Inte visste jag att jag hade några regelbunda läsare, jag ska genast skärpa till mig och försöka ta mig lite tid varje dag till detta.

Jag kan ju börja med att berätta lite om helgen. Fredagkvällen blev riktigt mysig, jag och Caj tittade på film, spelade kort, drack en massa vin och rökte vattenpipa, hur mysigt som helst. Det blev dock en jättesen natt tror inte att vi gick och la oss innan klockan fem, i alla fall inte med avsikt att sova.

Vi vaknade till liv ganska sent på lördagen och då tittade vi lite på film, sen gjorde vi oss fina och körde in till Ängelholm, först McDonalds för frukost/lunch/kvällsmat, och sen till Josefin som vi skulle hämta upp. När vi hade ätit och Jossan var helt klar körde vi till Grevie, först hem till mig, där jag lånade pappas stora mysjacka, och ett par "skid"stavar, sen begav vi oss ner till Emma som hade afterski/avskeds-fest. Kommer sakna henne en massa, min kära lillasyster. Det är som vi brukar säga, även om vi inte alltid umgås eller ens pratar så vet vi att vi alltid finns där för varandra när det behövs.

Det var en mycket trevligt kväll även om det aldrig är kul att säga hejdå. Jag fick det hedervärda uppdraget som taxi och skulle köra in Jossan och Louise till Ängelholm, det var fruktansvärt rolig för Louise var helt tokfull, vet ingen som blir så härlig som henne. Vi släppte av dem inne i stan sen körde vi hem till skogen och drack vin, ännu en kväll :). Det blev dock ytterligare en sen kväll/natt så i går gjorde vi ingenting, vi skulle egentligen träffat Cajs pappa, men han kunde inte, så vi hyrde film istället och hade massa mysigt.

Idag har inte hänt så mycket, beställde en klipp tid, så imorgon halv fyra ska jag klippa mig och innan dess och förhoppningsvis efter det ska jag umgås med Louise, sen blir det hem och överraska älsklingen med med min nya firsyr. Allt lika kul, förra gången jag klippte mig blev det faktiskt ganska misslyckat, hoppas på bättre resultat denna gången. Sitter uppe nu, medans Caj är på nedanvåningen så får jag ett så gulligt sms om att han saknar mig. Tänk att så lite kan göra en så glad.

Nu blir det ost & kex med min älskade.

På återseende!







Emma, jag kommer sakna dig!





Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja syster, vin är vår grej så en (2 kanske) box låter trevligt och lovande :P Sist räckte det ju inte med 3 flaskor till oss :P Och Caj MÅSTE införskaffa en korköppnare, fast den behövs ju inte nu när vi sadlar om till boxar, men för framtid oplanerade flaskor är det nog bäst med en öppnare.



Det låter som om ni hade en trevlig helg :)

2008-12-09 @ 00:35:43
URL: http://carolineb.blogg.se/
Postat av: S

Yay ;)







2008-12-09 @ 20:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0