5 december

Igår blev en sen natt, gick och la mig vid tre tiden, men då satt älsklingen fortfarande uppe, vilket var lite tråkigt, ville ju mysa lite, men när jag vaknade fick jag i alla fall ha honom vid min sida, vilket är mer än jag någonsin kunnat drömma om. Han gör mig lycklig.

Vi släpade oss upp vid tolv tiden, (sent, jag veet!), så blev det en kopp kaffe, en cigg, en skål start och sen körde vi hem till Henke för att där ifrån köra till Väla, Ikea, PC city och elgiganten. Köpte lite fler julklappar, är helt klar nu, bara en till Caj kvar, men den kan jag faktiskt inte fixa än. Sen hjälpte jag Henke köpa lite kläder en skjorta till sig själv och lite andra som han skulle ge bort i julklapp. Jag älskar att "klä på" pojkar, det finns så många kläder att välja på. Kofta på killar är snyggt!

Efter all shopping begav vi oss hemmåt igen och allt var bra framtill vi körde av motorvägen i Ängelholm, bilen framför stannade hastigt och Henke som körde bromsade direkt, men där var halt, så vi gled in i bilen framför, lite smått oflyt att avsluta dagen med en krock, men ingen blev skadad och det var inga stora skador på bilarna. Tråkigt ändå.

Nu är jag hemma hos mamma och pappa och vi har käkat middag här, tacos, väldigt gott, nu ska vi köra hem till skogen igen, men som vanligt, på återseende!


Mys i vintermörkret.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag skriver så att fingrarna blöder :P Ja jag vet, men jag tänkte ju att jag skulle locka en massa nya läsare med min älskvärda charm och då är det kanske bäst med en presentation? Läs och kommentera mitt "Hallstavik..." säg vad du tyckte :) Puss!

2008-12-05 @ 21:54:32
URL: http://carolineb.blogg.se/
Postat av: S

meeeeeeeen nu får du juh skriva nåt också :( Har juh inget å läsa

2008-12-08 @ 20:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0