31 december

I dag har det inte hunnit hända så mycket än, har vaknat och det är ungefär det enda som har hänt. Dagen kommer att fortlöpa med duschar, matlagning och en smula städning. Markus kommer hit vid sju tiden och då ska maten vara klar, så det blir lite att stå i, tre rätter o allt. Men det ska jag nog klara av, mästerkock som jag är. Menyn ser ut som såhär, förrätt smörstekt bröd med egenhändigt ihop rörd röra med räkor & ägg och lite sånt, varmrätt ungsstekta rotfrukter och potatis med ryggbiff och bearneisås och efterrätt den alltid så klassiska Pannacottan. Mums :).

Sen ikväll eftermiddagen kanske vi ska ta oss in till Ängelholm till Cajsa det hade varit trevligt, se massa, många, fina raketer. Nästan det bästa med nyår ju, jag är sån som inte har något emot att bokstavligt talat elda upp mina pengar, hur är det för dig? Är raketerna viktiga för dig? 

Nu ska jag kila ner och få i mig lite kaffe och frukost. Jag återkommer med detaljer om kvällen imorgon.

Arrividercí!


GOTT NYTT ÅR!!!

Kommentarer
Postat av: S

hörrö imorgon var för några dagar sedan :)

2009-01-03 @ 10:56:57
Postat av: Caroline

Tack så mycket för denna veckan :) Ses snart igen babe! :D

2009-01-04 @ 01:09:17
URL: http://carolineb.blogg.se/
Postat av: christoffer

har du börjat dricka kaffe marie ...wooow...hehehe...hoppas allt e bra...mvh christoffer

2009-01-04 @ 02:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0