29 december

Idag vaknade jag och fick för mig att ge mig in i mellandagsrea-djungeln. Vi åkte till Väla och jag spenderade muchos dineros men det blev fina kläder i alla fall, införskaffade mig även lite smycke, smink och underkläder. Jag kan inte berätta hur jag har kommit fram till det men jag har lärt mig en ny sak om Carro, hon faller för grupptryck, från mig i alla fall. Sen var på systemet och brände pengar på en massa vin & sprit, lustigit nog glömde vi champagnen. Sen körde vi hem till Skogen och spelade kort och drack äckligt vitt alkisvin som Carro fått med sig hemifrån. Jag valde att öppna en flaska rött istället och sen blev det sängen.

När vi körde på motorvägen i Hjärnarp mot Väla som var där en massa blå, röd och gul ljus på andra sidan vägen.
J: Oj vad mycket poliser och grejer.
C: Ja det ha antagligen hänt något.
J: Nej, det kanske bara är en lastbilskontroll.
C: Men Marie, lastbilen ligger i diket!

Hoppsan, men man kan ju inte ha rätt alltid :).

Adios!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha det var så sött :) Du är lätt bäst att ha med på en roadtrip :P

2009-01-04 @ 01:08:31
URL: http://carolineb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0