27 december

Idag bilade vi ner till Malmö, det var inga problem förutom att Caj borde lära sig att lyssna på mig, när jag ger anvisningar om vägen, jag blir galen på honom när han inte lyssnar och chockerande nog hamnar FEL.Väl framme träffade jag i alla fall Carolines mamma och det var mycket trevligt. Carro matade oss och sen började vi dricka vin och sjunga singstar för att förbereda vår utgång. Vi kände oss stressade att hinna med åtta bussen som planerat så vi tog den klockan nio, konstigt nog fick vi stressa ändå.

Vi hoppade av bussen på Södervärn som jag råkar hata, men det gick ganska bra, vi passade in bland alla fyllon när vi korkade upp vinflaskan och delade den på påväg till L'Angelo. Väl där träffade vi på Carolines vänner som var mycket trevliga hela högen. Det blev en tidig kväll och vi tog bussen hemåt redan vid tolv.

När vi kom hem till Carro igen satt hennes familj uppe och spelade Buzz som vi deltog, inte för att jag kunde tillföra så mycket, men jag kunde ju låtsas i alla fall. Sen blev det sängen runt två.


Arrividercí!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0