26 december

Dagen började med en uppiggande dusch, vilket aldrig är fel på morgonkvisten. Sen blev det kaffe, plocka undan lite och diska. Efter vi duckit kaffe körde jag & Caj och hälsade på min älskade farmi & farfar. Vi skulle fikat med han inte, men vi pratat lite och jag fick julklapp, så det var mysigt ändå. Sen körde vi hem till Grevie och åt middag. Vi tittade lite på Scrubs med pappa sen körde vi hem till skogen igen, tittade på den första Indiana Jones filmen, det var ganska trevligt. Sen körde vi in till Ängelholm till McDonalds och sen hem och åt, tittade lite på tv, såg en film med Michael Douglas men det tog femton år och en dator för att komma på hans namn.

Nu är det dags för sängen för imorgon ska jag och Caj bila ner till Malmö till Caroline, hennes mamma vill tydligen träffa mig och det är på tiden. 

Godnatt gott folk.

Kommentarer
Postat av: S

ush :( känner mig ensam å har tråkigt.. bläeh!



har iaf plöjt lite inlägg här iaf :)

2008-12-28 @ 20:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0