24 december

Vi vet ju alla vilken dag det är idag!, GOD JUL!

Dagen bröjade med att jag vaknade upp med min älskade och nu ska vi snart äta en mysig julfrukost med mamma & pappa. Sen blir det till att ta det lungt, duscha osv. Kalle Anka naturligtvis. Och sen ska vi iväg till våra kusiner i Förslöv och fira jul. Dan har fest ikväll så kanske blir en runda till Ängelholm också, men det är ett kanske.

Första julen med Caj, kan inte hjälpa att tycka att det hela är lite extra mysigt.


God Jul!

Kommentarer
Postat av: Caroline

GOD JUL! Hoppas att du får det mysigt med din familj och man :D



Puss <3

2008-12-24 @ 11:35:25
URL: http://carolineb.blogg.se/
Postat av: S

GOOOOOOOOOOOOD JUUUUUUUUUUUUUUUl!!!!!





:)

2008-12-24 @ 11:38:10
Postat av: christoffer

mmmmmmmmm härligt det där med första julen tillsammans...till mig sa du faktiskt alltid att du bara firade med din familj, kommer jag ihåg, men dit läge är väl annorlunda nu...god jul o gott nytt år..

2008-12-24 @ 14:11:51
Postat av: christoffer

ja jag antar att tiderna förändras

2008-12-24 @ 14:58:16
Postat av: Caroline

Haha ja jag har tur som är jag, så att du tycker om mig (A) Hmm lite udda kommentarer :P



Jaja strunt samma :P Men lite drama hör julen till ;) Hoppas att du hade en bra julafton och juldag min älskade syster <3

2008-12-26 @ 11:51:18
URL: http://carolineb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0