23 december

Somnade inte förän vid sex tiden i morse men vaknade vid halv tio ändå minsann. Pratade lite i telefon med min älskade som inte hade somnat än, helt galet. Sen väckte mamma mig vid tolv igen tror jag och klockan ett gick jag upp. Direkt upp och började klä julgranen. Ringde och väckte älsklingen också för han hade äntligen lyckats somna.

Sen började jag och mamma att slå in julklappar och fixa med det sista. Griljerade skinkan o så. vid fyra kom min älsklng hit och då spelade vi lite GH3, så länge sen nu ju, men gick oväntat bra. Sen åt vi mat med familjen, alltid lika trevligt.

Efter maten bytade jag julklapp med Helena, mycket spännande, lyckas aldrig lista ut hennes julklappar, hur mycket jag än försöker. Sen gick jag och Caj in, spelade en runda TP, jag vann. Sen började det en film på femman klockan åtta som vi tittat på, mycket mysig film. Elf hette den handlade om en tomtenisse som egentligen är människa som åker till new york för att hitta sin riktiga pappa. Nu ska vi snart åka ner till Josefin och muntra upp henne, eller nåt åt det hållet. Kanske åka in en runda till Ängelholm i alla fall.

Nu är det tillräckligt när i alla fall, vill säga till dom som kanske inte har tid att läsa här imorgon.

GOD JUL!

Hoppas ni får en mysig och helt underbar jul och att ni får många julklappar och njuter av tiden med familjen.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken mysig dag du har haft idag :) Hoppas att morgon dagen blir lika bra, mycket god matoch mycket klappar. :)



TP är så skoj, har önskat mig det i julklapp, får se om jag får det :D Då tar vi en runda, vi genier ;)



Om vi inte hörs vid i morgon via bloggen så vill jag i alla fall önska dig en riktigt god jul :D



Älskar dig syster <3

2008-12-23 @ 22:47:28
URL: http://carolineb.blogg.se/
Postat av: x:et

god jul marie.



hoppas allt löser sig för din del..



inget förlåtet, mkt sagt, inget glömt men ändå...god jul , gott nytt år.



hälsningar X et

2008-12-24 @ 03:35:01
URL: http://chrssesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0