22 december

Hej o hå.
Idag började dagen minsann i männsklig tid, klockan tio vaknade jag av Cajs alarm och var morgon pigg, försökte få upp honom ur sängen och tjatade en massa på honom och ställde en rad frågor som han inte bara kunde svara "Mmm" på. Vid tjugo över tio nånting så ringde min mobil som låg på laddning i vardagsrummet så det det var att till att hoppa upp och svara. Det var Carro som ringde och medelade att hon tänkte ställa upp för mig (igen) och hämta mina saker som jag hade hos kvar hos mitt x. Underbart att veta att mina saker är i rätta händer igen.

Sen gick Caj också upp, han körde till Ängelholm för att inhandla min sista julklapp, spännande. Jag duschade, städade lite och diskade lite. Sen kom Caj igen och jag begav mig hemåt, trodde jag. Istället för att köra hem körde jag till stallet och hälsade på Jossan, Cajsa och Jenny. Tittade på när dom red och frys rumpan av mig, men jag blev kär i hästarna i alla fall, mysiga djur det där.

Sen körde vi in till Ängelholm och käkade på Natalie, jag, Jossan och Cajsa. Fläskfilé Oscar, pommes och bearniesås, mycket gott. Sen körde jag hem till Caj och hälsade på, slutade med att vi hamnade i sängen och hade mysigt, sen somnade vi, vaknade till tjugo över elva och var redo att bege mig hemåt. Kom på att pappa skulle köra min bil imorgon och var därför tvungen att tvätta den, så Caj åkte med mig in till Statoil vid tolv och tvättade min bil. Diamanttvätt blev det minsann, men bara för att hjälpa Sandra att vinna biltvättstävlingen. 

Bilen blev jättefin, körde i alla fall och släpte av älsklingen hemma i Skogen och begav mig hemåt mot Grevie. Sen jag kom hem har jag mest suttit framför datorn. Upphetsande? Mja, lagom. Pratar med älsklingen på msn så det är ju alltid något. Men jag vill inte vara här. Jag vill vara med Caj, han är den som får mig att må bra och jag vill alltid må bra.

Snart julafton, imorgon blir det julstök, slå in julklappar, fixa och dona. Som vanligt ska jag och mamma klä granen, kommer bli skitsnyggt, som alltid. Låter lite självbelåtet men jag tycker verkligen att vi lyckas varje år.

Anyhew,
Arrividercí!


Vår är snyggare, men hittade ingen bättre bild. :)

Kommentarer
Postat av: Caj

Hej Älskling! ville bara säga att det alltid Som oftast lika rogivande att läsa dina inlägg. Har äntligen hittat en julklapp som du inte vet vad det är.Skönt!

2008-12-23 @ 05:40:39
Postat av: S

hurray för vänner som ställer upp! Dom är guld värda håll hårt i dem ;)

2008-12-23 @ 06:54:18
Postat av: Caroline

Självklart ställer jag upp :) Du har ställt upp för mig så detta är det minsta jag kan göra. Ja jag övervägde att slå på honom lite smått ;)



Haha jaså? Hetaste nyheterna "Caroline kommer upp till nyår" Ja jag ska se till att ta mig upp, ska bli så skoj och träffa er igen. Då kan vi ju byta julklappar :) Ja vi är freaky, men det är därför jag älskar dig ;)



Låter som du hade en bra dag. Ha en bra doningdag och GOD JUL :D

2008-12-23 @ 11:56:54
URL: http://carolineb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0