21 december

Vilket tråkigt liv jag har! Idag har det inte heller hänt så mycket, hälsade på min farmor & farfar en runda, det var faktiskt trevligt, inte hälsat på på länge. Jag är så kär i min farmor, hon är världens sötaste.

Sen körde jag och älsklingen in till Ängelholm där jag bjöd på middag, kinamat blev det minsann, riktigt gott. Fast maten var egentligen inte gratis för honom, förätten kostade honom en storstädning av lägenheten, varmrätten en dyrare middag på ett finare ställe och efterrätten, att han är nykter och kör på julafton. Vi ska ju inte fira den hemma så någon måste hoppa över julsnappsen. Man får ju inte vara dum, eller hur tjejer?

Ikväll har vi inte gjort någonting speciellt, tittade på film, dragonheart, jag gillade den faktiskt, gillar filmer med snälla drakar, haha. Sen tittade jag lite på Scrubs, alltid lika kul även om man sett avsnittet innan.

I morgon blir det till att inhandla den sista julklappen så det är bara att trängas med en massa idioter på stan och slåss om vem som kommer till kassan först. Brukar alltid försöka vara klar med julklappsinköpen så här dags, men iår glömde jag bort en, vilket var riktigt dålig stil av mig. Förlåt.
Nu ska jag ägna mig åt att diskutera porr med Caroline, animerad sådan.
Tänder du på det?


Arrividercí!



Bara jag som vill ha en egen drake att flyga på eller? :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Smart gumman, riktigt smart. Jag hade gjort samma sak :P



Äh, det klarar du, ut med armbågarna bara och skrik att du är gravid och ditt vatten har gått eller något så kommer du garanterat fram ;)



Ja det var en trevlig diskusion vi hade. Nej jag tycker fortfarande att det är sjukt... Jag förstår verkligen inte det. Nej animerad porr, varför?



Jag vill med ha en drake, jag vill ha en rubinröd. Får jag det i julklapp av dig? (A)puss <3

2008-12-22 @ 01:37:31
URL: http://carolineb.blogg.se/
Postat av: Caj

Tack för maten Älskling det va jätte gott och jag lovar dig att jag ska ta med dig ut på en finare restaurang.

2008-12-23 @ 01:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0