20 december

Den här dagen har varit nästintill händelselös, vaknade sent, gjorde ingenting, körde och handlade mat (tråkigt!), åkte hem, diskade, lagade mat och diskade igen. Sen tittade jag och älsklingen på film, men ingen bra direkt, gick ett par stycken på tv, och hade sett alla, så byta mellan kanalerna hela tiden. Bl.a Die Hard II & Love Actually. Ganska meningslöst egentligen. Nu sitter jag bara här och segar.

Men jag måste säga att jag tycker om att folk lämnar små fotavtryck när dom har hälsat på här. Mest frekvent kommenterar Caroline & S, men senaste nykommlingarna är Julia & Stefan. Mycket trevligt må jag säga. Men jag vet att jag har fler läsare, så ta er i kragen.

Någon som kan ge mig lite råd? Hur får man någon som är skyldig en pengar (ganska mycket pengar) att betala tillbaka? När han nu inte verkar ha en tanke på att betala tillbaka dom? Ja, idiot som jag är lånade jag ut en stor summa pengar till mitt x, fast vid tillfället var han iofs min pojkvän. Men ändå. Idioti.

Nu ska jag kila ner till min älskling, han är faktiskt skyldig mig en massage, undrar om han kommer ihåg det?

Arrividercí!


Mitt ljus, min glädje, min älsklade! :)




Btw - när jag letade fram den här bilden råkade jag snubbla över lite porrbilder, kul liv?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Varsågod. Tror att jag kanske sårade S, dock -vilket självklart inte var min mening.



Hmm jadu. Att få tillbaka pengar är alltid svårt... Jag vet inte, du kanske kan bra påminna honom lite snällt?



Ja det var en mysig dag. Din låter lite långtråkig. Men ibland är det skönt med sådana dagar med :)

2008-12-21 @ 14:09:58
URL: http://carolineb.blogg.se/
Postat av: S

naj naj! :) jag är inte sårad. Jag är bara orutinerad pokerspelare.



Vad gäller ditt ex så kör på raka kort. Med tanke på den lekstugan som han stod för här tidigare så kanske han tagit sitt förnuft till fånga? Grabben har trots allt träffat en ny tjej (skriver han iaf) så förhoppningsvis kan han föra en vuxen konvseration och betala tillbaka (eller börja betala tillbaka)

om inte, have no mercy...

2008-12-21 @ 14:32:42
Postat av: Caroline

Håller med S, no mercy. jag kan åka till honom och tvinga honom att betala. :P



Ja jag hoppas att ud dyker upp, du är självklar :D Och Caj med om han känner för det :) Det hade varit skoj om ni ville komma :D <3

2008-12-22 @ 01:16:16
URL: http://carolineb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0