18 december

Som ni kanske själva kan gissa har det inte hänt så mycket den senaste tiden. I tisdags var jag i Ängelholm och fixade en del julklappar tillsammans med mamma, hon behövde lite hjälp, köpte även en ny mascara till mig själv. Lite får man ju unna sig även om man är arbetslös. 

I går, onsdag, var jag inne i Ängelholm igen, fast med Caj den gången, han behövde också hjälp med julklappar. Änsålänge vet jag allt jag ska få av honom, inte helt kul. Jag hoppas han kommer på något att ge mig som verkligen kommer överraska mig.

Det har inte hänt så mycket mer dom senaste dagarna faktiskt, bortsett från att jag har varit på riktigt dåligt humör. Jag vet inte riktigt varför, men jag kan ju säga att älsklingen har fått stå ut med mycket skit. Nu i efterhand så skäms jag lite men jag är för stolt för att be om ursäkt. Inte bra alls, jag vet men vad gör man. Han verkar ändå inte ta så illa vid sig så. Men jag tror han blev lite sur igår för det resulterade i slagsmål. Men vi klarade oss ganska bra båda två, sluta ganska mycket med att han höll fast mig bara.

Idag har inte hänt så mycket heller, sitter och fösöker skriva en jobbansökan, går lite sioså, sämre nu när Caj kom upp till mig, svårt att koncentrera mig och skriva överhuvudtaget när han är. Igår spelade vi lite poker och jag vann vilket betyder att Caj ska laga mat till mig ikväll och diska. Mysepys. Tänkte att vi kanske skulle ha en lite filmkväll. Känns som det var längesen vi satte oss ner och umgicks bara vi två. Nehe, nog för idag.

Arrividercí!



Vilken film? <3
Vet du inte? Piiiinsaaaamt. :)


Kommentarer
Postat av: s

Slagsmål?! hörrö tjejen sånt ska inte fina damer syssla med ;) Haha skämt åsido. Tat lugnt.



Snart jul, önskar att min karl kunde gett mig nåe kul men han brukar mest komma på praktiska saker som hemmet behöver.. inte jag :(

2008-12-18 @ 16:03:42
Postat av: Caroline

Slogs du med Caj? Håller med "S", fina damer slåss inte :P Jag vet vilken film (A) boondock saints :D



Ja du smittar av dig, ajdå, det var inte bra. Min knäck blev för hård och bränd (A)



Såg du kommentaren "Fredrik" skickade till mig..?



Ja upptagna män kommer alltid att vara "off market" för mig med, men blir han singel så är det bara att gå för det ;) puss gumman <3 Hoppas att ditt humör lättar :) Jag har en spiral-kris, jag tror att den håller på att trilla ut... Ska till läkaren snarast möjligt.

2008-12-18 @ 16:33:00
URL: http://carolineb.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ja så klart att jag kommer ihåg :) Doktor Spekulerar Caroline :P det är sant, vi är bra på utfyllnad :D

2008-12-20 @ 00:54:59
URL: http://carolineb.blogg.se/
Postat av: Caroline

Eller hur. Jäkla människa, men nu är i alla fall Caj inte ensam på den fronten :P Jäkla djurgårdare, MFF och HIF är bäst :D

2008-12-20 @ 01:00:19
URL: http://carolineb.blogg.se/
Postat av: Julia

Ville bara lämna ett litet spår så du vet vem som läser din blogg:)

2008-12-20 @ 01:10:51
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/
Postat av: Stefan

Läs gärna mitt nya inlägg som handlar om DRICKSVATTEN, du kommer lära dig mycket och bli pepp på vatten! :D

2008-12-20 @ 01:18:00
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0