14 december

Vilken kväll det blev igår. Åkte in till Ängelholm med Benni som hade vägarna förbi skogen igår, han släppte av mig hos Cajsa och sen gick jag och Cajsa tillsammans till Sandra. I hissen berättade vi för henne om hennes present och hon blev jätteglad. Hon ska få en makeup rådgivning, och sen smink för summan av rådgivningen. Jag och Cajsa ska följa med och få lite goda råd vi också.

Väl uppe hos Sandra hittade vi ett glatt gäng bestående av Jossan, Dan, Jenny, Kari & Robin. Vi kom dit vid tio tiden och redan vid elva ville folket ut, jag och Cajsa fick det stora förtroendet av Sandra att ansvara för släckning och låsning så att vi skulle kunna gå ut lite senare. Vi gick dock inte ut förän runt ett tiden då Caj kom och hämtade oss hos Sandra och körde oss ner i stan. När vi kom ur bilen ringde Jossan och sa att alla andra hade gått hem till Sandra igen så det blev bara jag och Cajsa ute, vilket inte var fyskam. Vi var ute till två, sen letade vi oss tillbaka till Sandra där Cajsa somnade och jag och Caj gjorde Sandra, Kari, Jossan & Robin sällskap i köket. Jag och Caj körde hemåt vid halv fyra tiden och sen var det bara hem och sova. Förkylningen har om möjligt blivit värre idag. När jag ska jag lära mig att lyssan på min mamma? "Ta det lungt i helgen nu Marie!"

Jaja, man lever bara en gång eller hur det nu heter. Dock tråkigt om man ska spendera den gången konstant sjuk för att man inte tar sig tid att vila, men men. Idag har jag i alla fall bara tagit det lungt, har varit och handlat en massa så jag kan göra knäck och mjuk pepparkaka, det finns ingen som kan motstå min mjuka pepparkaka. Nu har Jossan, Cajsa och Sandra kommit till skogen och jag har lämnat min älskling i deras våld där nere så jag får väl kila ner nu, skulle bara håller er uppdaterade.


Arrividercí!

         
                

I morgon bilr det till att göra knäck och mjuk pepparkaka :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha jag lovar att det inte är för analsex. Jag blev inte full igår :P Tack vännen för att du sprider det, jag vill ha MINST ett inlägg om det ;) Haha, det låter som att ni hade trevligt hos Sandra. Åkte med Benni? Det var lite otippat :P

2008-12-14 @ 23:45:59
URL: http://carolineb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0