11 december

Ska man rabbla dagen som vanligt? Blir väl så. Vaknade, åt, fixade mig, körde in till Ängelholm, gick på systemet, inhandlade en hel del vin, sen gick jag till Espresso House och träffade Louise, Emma och Jossan, åt en god macka och drack en stor kopp varm choklad med grädde & marshmallows. Toppa det om ni kan.

Sen gick vi till Åhlens och jag handlade b.la. en ny foundation och läppglans. Efter det gick vi lustigt nog tillbaka till "E H"  satte oss ner igen och pratade på, den här gången kom dock Sandra, Robin, Dan och sist men inte minst, älsklingen. Vi satt kvar ett tag och pratade sen körde vi och käkade och handlade en massa mat. Mest till imorgon faktiskt, när jag var och handlade ändrade jag den ursprungliga matsedeln helt och hållet, men detta blir nog bra. Hoppas att tjejerna uppskattar maten bara. Lite nervös är man ju när man lagar mat åt nån annan.

Sen körde vi hem till Grevie en runda, jag hämtade min post och lite annat smått & gott. Vi körde nya vägar hem till skogen, tror vi hittat världens genväg, riktigit nice. Nu har jag skickat iväg lite mail och gjort allt jag borde, bland annat fixat Cajs sista julklapp, är det någon som läser här som är bra på att hitta på rim? Hör av er så fall, så snackar vi på msn. 

Ganska nöjd med dagen allt i allo så slappnar därför av med ett glas vin och spelar lite poker nu. Dricker vitt vin nu, vilket jag sällan gör, älskar röda viner, men detta föll mig i smaken, tur att man inte är rädd för att prova. (Two Oceans).

Du S, om du redan har bakat, då kan du ju skänka bort en påse eller två till mig, så slipper jag?



Fika med mig?


Kommentarer
Postat av: Caroline

Det låter trevligt, E H är stammisstället :) Kommer du ihåg deras goda Jitterbugg? den kakan med päron i? :) Ha så skoj i helgen. Hälsa alla :D Love <3

2008-12-12 @ 00:07:11
URL: http://carolineb.blogg.se/
Postat av: Stefan W

Vad gott det där såg ut!

2008-12-12 @ 00:19:59
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: texasjocke

Vad jag vet är jag grymt bra på att rimma.. Så det så.. =)

2008-12-12 @ 09:43:07
Postat av: Josefin

Jag kanske kan rimma? :P

2008-12-12 @ 11:48:43
URL: http://thenomad.blogg.se/
Postat av: S

hehe... mina lussekatter e fina ;) stora som hus och saftiga precis lagom.

Heligt det där med bak innan jul, ska smaka rätt.

Rimma.. hm..



Hej du glade lille tjej, du ska nu få en grej.

Tänk vad lite kan göra så mycket.

Läs nu resten på hela stycket.

God jul och gott nytt år, detta kan du ha i ditt hår.



öh... ;)

2008-12-12 @ 19:36:58
Postat av: Caroline

Sv: Ja jag tror att du åt två, jag med om jag inte missminner mig. Ja det var synd om dig. Men du överlevde :) tackar, ja den var en mysig bal :) Hoppas att ni får skoj hos Sandra ikväll :) <3

2008-12-13 @ 16:57:52
URL: http://carolineb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0