10 december

Lyckades än en gång vara vaken lite väl länge för att få en någotsånär normal dygnsrytm, vaknade sent idag men energifylld, gick upp vek ihop tvätten, diskade, satte igång kaffekokaren, sparkade upp älsklingen ur sängen, fick med honom ut att röka och sen när vi kom in var kaffet klart, gjorde lite mackor och slog mig ner i soffan. Har fruktansvärt ont i halsen idag men som jag brukar säga om allting, det löser sig, så förhoppningsvis är det bra till på fredag för då hade jag tänkt bjuda alla tjejerna på fredag, Sandra & Emma kan inte men det blir Louise, Josefin och Cajsa i alla fall, och det är inte fy skam, har bjudit Caroline också men inte fått något besked.

Nu ska jag snart kila ner och "laga" kvällsmat, det blir nudlar och mackor, inte så svårt att tillaga direkt, men mumsigt. sitter och letar efter lite recept på lussekatter och knäck o annat gott julgodis nu, men jag blir bara hungrig av det så får fortsätta med det efter maten.

I alla fall så hörs vi. :)

Arrivedercí!



Sugen? :)


Kommentarer
Postat av: S

oh.. lussebullar. Har bakat ett gäng (en hel kasse med småkassar) så jag ska nog minsann unna mig en påse eller tre nu.. ;)

2008-12-11 @ 21:12:54
Postat av: Caroline

Hej babe :) Det är synd att jag inte får tag i pengar och kan åka upp... Jag skulle verkligen vilja träffa alla igen känner jag, men jag hoppas att ni får skoj. Hälsa alla från mig och drick ordentligt ;) <3

2008-12-11 @ 21:51:52
URL: http://carolineb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0