18 aug

Senaste: Spenderat massa pengar på kläder (motsvarande en ny tv var det nån som påpekade). Fest, jobb & bio.

under shoppingturen blev det tre par nya skor, tre par nya byxor, en tröja, en kofta, ett nattlinne, leggings, strumbyxor och underkläder. Helt underbar shoppingtur på Väla. Första gången jag körde dit också för den delen, men det var inga problem så klart.

Helgen som nyss passerade var hård och när jag vaknade imorse var jag äckligt bakis, och då kan jag ju tillägga att jag inte drack en droppe alkohol under gårdagen, det satt i sen lördagen. Det var en kaotisk helg, jag har inte druckit alkhol på väldigt länge, inte så här, jag blev berusad i fredags men i lördags då var jag, ja, jag vet inte hur det kan beskrivas, borta helt enkelt. Så vill jag aldrig ha det igen och jag hatar minnesluckor.

Nu har det dargit igång en ny vecka och sorgligt nog är det tidig vecka denna gången, vilket alltid känns rätt segt men det ska nog gå förutom att jag jobbar på banan med Caj & Richard, det kan bli rätt drygt för dom bara mobbar mig hela tiden, men jag överlever säkert.

Ikväll var jag på bio med mamma, vi tittade på Mamma Mia och jag måste säga att jag tyckte den var bra faktiskt. Innan den började gjorde dom reklam för lite filmer som ska komma då bland annat Wall-E, som jag kan rekomendera skarpt, me like. Dom visade lite om Kung Fu Panda också som jag också gillade, fast inte som barnfilm, det var den för våldsam för, men lagom för mig. Haha. Tänkte jag skulle se Drakkejsarens Grav i veckan också. Nu, precis som vanligt springer tiden iväg och jag måste sova.

Godnatt!



Kommentarer
Postat av: christffer

inte dags för en uppdatering snart ? vill ju veta vad som händer i ditt liv

2008-10-15 @ 17:40:46
Postat av: christoffer

hoppas du och caj blir lycklga tillsammans..jag älskar dig..din christoffer

2008-10-30 @ 02:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0