Trött tös

På jobb idag kom det in ett gäng tanter, dom var faktiskt helt sjukt söta, och tog kort på varandra med digitalkameror, och en av dem säger "jag tror min film är slut". Och när jag serverade dem kaffe så började dom sjunga för mig. "Dagny, kom hit o spill" Sen erbjöd jag mig att ta kort på dem allihopa, jag är tydligen en rar liten flicka. Alltid trevligt när kunderna gör det till ett nöje att servera dem.  För en gång skull kom jag ifrån jobbet i tid, tror jag var där ifrån fem över, och det var bara för att jag glömde saker hela tiden
Sen hem och sen kom Jossan och hämtade mig så körde vi till Västersjön. Jossan tog en massa bilder på mig och jag på naturen och några på Jossan, men hon försöker ju gömma sig på alla bilder nästan. Det var mysigt, Jossan hade packat med sig lite käk, vilket var bra för min lunch bestod av en drickyoghurt och två bananer. Efter att vi varit där åkte vi i alla fall till stranden och tog lite fler bilder. :). Var dock jäkligt kallt, tyckte jag, kan bero på att jag är så trött. Sov lite i bilen från Västersjön till stranden.. Jag vill sova igen.

Far min är så söt, visade ett jättetramsigt mms för honom, och både han och jag asgarvade och han sa "Du har ärvt min sjuka humor prinsessan" Det är faktiskt sant, om min humor är bra eller dålig vet jag inte riktigt, men sjuk, det är den i alla fall.

Oj, nu vaknade jag till igen, fan illa nu.. sitter och sover framför datorn. Katastrof. Nu kommer Jossan snart hit igen så ska vi till Carro och muntra upp henne lite grann, hoppas vi i alla fall. Fan också.

Jag är så trött på att ingen förstår mig.


Kommentarer
Postat av: Ts-dad

Kan bara säga att jag kommer att sakna dig...du är SÅ vacker när du ler...

2007-09-02 @ 01:39:54
Postat av: Rubbe din bubbe :P

Mary, jag vill förstå dig, ibland förstår jag dig faktiskt :)

2007-09-02 @ 01:48:21
URL: http://rubbejungel.blogg.se
Postat av: christoffer

ledsen att höra att du har problem att sova, våra nattliga samtal kanske inte hjälper dig så mkt heller snäckan : )..jag vill tro att jag förstår dig rätt bra, för att aldrig ha träfat dig irl..iaf..kram po daj. : )

2007-09-02 @ 02:20:59
URL: http://snuffenstankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0