Trött tös, igen.

Det här med knappt fyra timmars sömn börjar bli lite långtråkigt faktiskt. Mår inte direkt bra av det, jag känner att jag skulle kunna lägga mig ner under Niklas skrivbord och sova, det är illa. Undra om han skulle märka det? Det hade onekligen varit kul. Inatt höll lillebror mig vaken och satt på min sängkant och snackade. Nu har jag gjort allt jag ska här på jobb, snart kommer Niklas med bröd o kakor, och då blir det ännu mer tråkande. Känslan är borta, tillfälligt i alla fall. idag ska jag försöka att inte tappa en massa bröd i marken som faktiskt har hänt, Niklas blev ju inte direkt glad, men va fan. Sånt som händer. Jag är bara glad att det inte var bakelserna.

Nu kommer han snart och då kan jag ju inte sitta här, åter kommer antagligen senare om inte Niklas tänker stanna här hela dagen för då återkommer jag först ikväll när jag kommer hem från Ängelholm. Ska dit efter jobbet och fika och sola med Cajsa, känns bra saknar att umgås med henne, har blivit mycket mindre av den varan senaste tiden. 

Här är iskallt men minnet av din röst och tankarna på dig håller mig varm. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0