Trevlig kväll

Ja, kvällen har avlöpt bra faktiskt, spelat poker med Carro, Mattias, Jossan, Emma, Robin och Linus. Druckit öl o lite så där, ja jag hade i alla fall trevligt. Poker är kul. Ska nog spela lite till senare, på svenska spel dock. Fy vad alla skadar mig ikväll. Robin klämmer mig mellan en dörr och en garderobsdörr, så jag får den jävla knoppen på garderoben rakt i ryggen, så jävla ont gjorde det. Fan illa när man inte kan hålla inne tårarna. Sen när jag ska hem välter Linus ner en klacksko på mina tår och Mattias slår mig med samma jävla klacksko på benet, fortfarande märke på benet och på ryggen blev det blåmärke :(. Kul att alla bara går in för att skada mig.

Sitter och lyssnar på musik nu och Henke frågar om jag vill ha mat, men ack nej. Jag mår illa. För mycket öl eller nåt. Kanske whiskeyn. Jag är trött, tror jag ska lägga mig och vänta på att bli väckt av Christoffer,när han ringer.. Känner att det är bäst att jag inte skriver mer för då skriver jag antagligen dumma saker bara, och det bill jag helst inte, för att jag har en tendens att aldrig ta bort inlägg jag skriver, mest princip sak, har man skrivit det en gång, oavsett om man är full, ledsen, arg, så får man stå för det och jag vill helst inte skriva något dumt som sagt, så godnatt och farväl.

Vi hörs imorgon.

Kommentarer
Postat av: Rubbe

Jag gick faktiskt inte in för att skada dig, jag underskattade dig och samtidigt överskattade mig själv.
Och ja, jag är lite kär i dig faktiskt.

2007-09-08 @ 01:26:39
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0