Tösakväll

Kvällen har varit helt perfa, god mat och trevligt sällskap. Folk drog dock hem tidigt eftersom dom ska jobba imorgon, mindre skoj. Fast jag hade kul ändå, till slut var det bara jag, Jossan och Cajsa, som vanligt, typ. Men vi har så sjukt skoj tillsammans. Maria kom och hämtade oss framåt ett tiden, och vid det laget var jag lagom dragen och trodde att jag förstört allt och hatade mig sjäv. Men strunt samma. Att jag säger att jag tycker om någon är inte samma sak som att vara förälskad. Det är faktiskt skillnad. Tänkte bara säga det. Sen hem till datorn där folk var jobbiga, "NEJ JAG VILL INTE KLÄ AV MIG FÖR DIG I CAM!!!!" Jag blir så trött på folk. Varför tror dom så mycket?

Sen helt plötsligt.. hände något jag faktiskt inte trodde skulle hända, helt underbart oväntat. Det ringer :). Och det var ingen mindre än, världens underbaraste männsika, och det säger inte lite. Christoffer ringde, vilket genast satte ett stort leende på mina läppar. Ganska kul hur man kan sitta och vara ledsen och sen ringer telefonen så är allt negativit som bortblåst. Jag kan inte sluta tänka på honom, han är där alltid. En enda sak har jag upptäckt som är negativt med att prata med honom.. Det är de faktum att vi håller varandra vakna hela nätterna igenom. Man måste faktiskt sova ibland ju, det bästa vore bara om vi kunde sova tillsammans. Önsketänkande här... Hans röst, hans underbara röst, jag fick verkligen någon att drömma om. Något menar jag ju såklart..

Snart ska jag hoppa i säng, ska bara lyssna på en låt först, och man behöver väl inte vara något geni för att lista ut vilken - bed of roses.

Jag låter INTE som "Mat-Tina"!


You make me happy, finaste.

Kommentarer
Postat av: Rubbe din bubbe :P

Mat-Tina? Vet inte vad jag ska säga om det. Hon låter mer som någon från typ Höör eller något :D

2007-09-02 @ 01:53:06
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0