Skärpning

Ja, nu är det dags att ta sig i kragen, har ju gått en HEL dag utan bloggande, illa nästan. Vad gjorde jag då igår som var så mycket viktigare? Jag sov länge, och när jag väl vaknade låg jag och bara njöt av att kunna ligga kvar, sen fick jag skynda mig in i duschen, äta lite och sen springa iväg till bussen för att ta mig till Ängelholm. På bussen träffade jag Cajsa. Väl inne i Ängelholm tog vi en liten runda på stan, fördrev tiden. Ganska skönt faktiskt, men jag vill så gärna spendera pengar då ju. Sedan bestämde vi oss för att det var dags att bättra på brännan lite så vi begav oss till Meddo för att sola lite. Lika skönt som alltid, det enda negativa med det hela var ju färgen min hud fick, men det har lagt sig och nu ser det mest fint ut.

Efter att vi solat gick vi till det därade IT-caféet och jag pratade telefon och drack Kaffe Mocca. Det är faktiskt gott, men det låter vidrigt när man säger "kaffe med varm choklad". Långt om länge när jag och Cajsa kunde konstatera att Carro och Mattias inte tänkte komma och göra oss sällskap gick vi och käkade kinamat i passagen och hade en liten mysig måltid med tända ljus. Det gäller att uppskatta dom små sakerna här i livet, som ett tänt ljus.

Sen gick vi hem till Migel och började fixa med London resan. Idag bokas den och tyvärr kunde Carro inte följa med den veckan så det blir bara jag och Cajsa, men hey, inte mig emot. Jag har svårt att förstå att jag ska åka ens. Det känns overkligt. Jag skulle vilja åka till London en gång till i år faktiskt, runt jul. Tänk så underbart där är då.

Dagens planering ser ut som så att jag ska städa hela huset, och sen fixa mat tills mamma och pappa kommer hem från Danmark. Det vore dock en fördel om jag fick i mig lite frukost först så måste nog gå på jakt efter det, funderar på att köra ner till jobbet, och käka frukost där och dricka latte, som jag själv vill göra, min latte är bäst.

I  m o r g o n

Kommentarer
Postat av: Rubbe

Du var verkligen jättesnygg i din bränna Marie, har aldrig sett dig så pass brun innan om jag ska vara ärlig. Fortsätt sola och fortsätt med dina nya intressen, fast, lite mindre vid datorn ;)

2007-09-08 @ 01:34:24
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0