Sista dagen

Väldigt olikt mig att inte blogga tidigare på dagen jag vet, men det beror på att jag börjar jobba 11 och vaknade 1130. Inte helt lyckat, det var bara att hoppa upp ur sängen, och ringa jobbet. "Jag kommer så fort jag kan" Tio minuter senare var jag på jobbet, fick ingen utskällning, bara ett vänligt godmorgon. Ganska skönt faktiskt. Sen var det bara till att sysselsätta sig, riktigt seg dag, tror jag vek minst 50 lådor, såna man har tårtor och bakelser i, ni vet. Trots att jag var försenad så sa min kära chef, Niklas, att jag var en ängel, vilket var rätt gulligt, blev lite små läskigt när han började kalla mig det dock. "Min ängel" Gulligt en gång, men att bli kallad det, nej tack. Inte av chefen i alla fall. Jag hade varit där ifrån klockan sex idag på pricken om det inte vore för att Henke kom och snackade och sen Tommy, fick ju inget gjort, fick ju slänga ut dom för att kunna låsa, då är det illa. Kom aldrig riktigt förstå hur det gick till att jag och Tommy blev vänner. Skumt hela grejen, tycker inte ens att han är speciellt trevlig.

Igår var jag inne i Ängelholm och solade lite och visst fick jag färg, jominsann, alldeles RÖD! Men det har lagt sig lite, ska faktiskt utamana ödet lite och åka in och sola imorgon igen med Cajsa. Vi ska även boka vår London resa imorgon, spännande. Från den 8 okt till 12, inte helt fel. Billigt är det också, 437kr tur/retur. Helt jävla underbart. Jag får äntligen som jag vill, typ. Jag har längtat tillbaka till London i snart 5 år, och nu ska jag äntligen åka och inte med vem som helst, nejnej, utan med Cajsa, som älskar London mer än mig, om det är möjligt, och Carro som aldrig ens varit där! Kan det blir bättre egentligen. Om allt blir som jag tycker o vill på lördag till att börja med, så kanske jag kommer åka dit en gång till i år, och det vore sannerligen för bra för att vara sant, så kanske inte borde räkna med det egentligen. Så mycket bra saker händer sälla mig.

I'll be back.


Kommentarer
Postat av: Joakim

Nu har du inte uppdaterat på typ,., svinlänge..
dåligt.. :P

2007-09-06 @ 23:35:55
URL: http://texasjocke.blogg.se
Postat av: Rubbe

Flörtar bossen med dig Mary? :P

2007-09-08 @ 01:35:59
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0