På tiden

I grevens tid, eller nåt liknande uttryck finns det väl? Jag har varit dålig på att uppdatera än en gång, men det är bara för att Christoffer har varit här ett gäng dagar, sen i torsdags typ. I fredags firade vi Emma som nyligen fyllt 18 och i lördags gjorde vi inte speciellt mycket och sen i söndags hälsade vi på hos Caroline och Mattias och spelade spel och hade trevligt, bortsett från att Mattias är så våldsam alltid. Resten av tiden vet jag inte riktigt vad vi gjorde, tiden sprang iväg, vi spelade poker en massa, så mycket vet jag.

Vad har mer hänt då, inte vidare mycket faktiskt. Jag har fortfarande inte tagit mig i kragen och ringt till arbetsförmedlingen så det ska jag göra imorgon tror jag, ska kolla upp nummer o sånt nu, sen ringa när jag är hos pojken imorgon. Han tänker ju lämna mig ensam hemma när han drar till skolan så kan lika gärna göra något vettigt. Tror jag ska dra med mig två böcker och ett kollegiblock också. Så jag verkligen kan sysselsätta mig.

Om jag ska lyckas komma hemifrån idag kan jag inte spendera mer tid här så nu ska jag städa, duscha, äta, packa och sen åka. Och eftersom någon efterfrågade bilder i bloggen slänger jag in en sån också först.

image5
Emma & Jag. :)

Kommentarer
Postat av: Joss

Dummis. Du hörde aldrig av dig? :(

2007-10-01 @ 23:41:57
Postat av: christoffer : )

haj gumman. hoppas du sovit gott och att du läser detta. tänker jättemycket på dig. hoppas du har det bra himma mej. skolan slutar klockan 15.30 är nog hemma till 16..ska försöka köpa lite kränge med mig hem.. mi casa es su casa...:) puss gumman

2007-10-02 @ 12:32:12
Postat av: Rubbe

Marie, vart är du någonstans?

2007-10-03 @ 22:28:56
URL: http://rubbejungel.blogg.se
Postat av: Joakim

Uppdatera....:)

2007-11-22 @ 07:20:36
URL: http://www.texasjocke.blogg.se
Postat av: Joakim

Jag har stukat den,., ont som fan gjorde det..
Eller,., jag gjorde nog mer än stuka den,.,
anywho.. Jepp de gör hon.. från och med,., för nån vecka sen eller nåt..

2007-11-26 @ 17:06:04
URL: http://www.texasjocke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0