Nybadad

Gick faktiskt upp kl 9 idag, precis som jag sa och tog ett bad, steg nyss upp ur det. Riktigt jobbigt att stiga upp idag, trots att jag la mig tidigit, redan vid halv två, så kunde jag inte somna. Bara låg där, försökte med att läsa, sen försökte jag kolla tv, gick upp, gick runt lite.. Inget hjälpte. Senast jag kollade klockan vad hon kvart i fem. Har väl fått sova ungefär fyra timmar. Känner mig inte alltför pigg nu om jag säger så. Min hy känns torr, tror jag ska lägga ner lite tid på att smörja in mig faktiskt. :). Jag har inte helt klar med mina garderober än faktiskt, har en liten hylla kvar, längst upp, där det låg gamla hattar, gamla benskydd från tiden jag sparkade boll, vilket var länge sen. Och dom var verkligen små, precis som hattarna, barnsaker.  Där låg också ett spel "se upp för spindeln" kan inte dra mig till minnes att jag någonsin spelat det. Sen var där en del annat också. Tänk vad mycket man samlar på sig. Jag har sparat strumplådan också, orkade inte riktigt sitta och prova alla strumpor igår, där är säkert en hel drös som är sönder osv. Även om här ser för jävligt ut, så ser man att det är påväg att bli bra, eller jag gör i alla fall.

Nu ska jag minsann gå o dricka lite kaffe och försöka äta frukost, kom på att jag glömde äta igår igen. Ska bara dra på mig lite kläder först, kommer bli kallt att springa runt i handduk hela dagen. Eller i alla fall en timme till.


Idag tänker jag lukta cocos.



Kommentarer
Postat av: christoffer

mmm är det cocos jag luktar..hehe : )..ha en bra dag marie : )

2007-09-03 @ 11:28:03
URL: http://snuffenstankar.blogg.se
Postat av: Rubbe

Lite nostalgi från bollsparkartiden? :D

2007-09-03 @ 21:29:49
URL: http://rubbejungel.blogg.se
Postat av: christoffer

hmm den där dikten...framtidsvisioner? hehe

2007-09-03 @ 21:34:32
URL: http://snuffenstankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0