Nattliga samtal

Nu får det snart ta slut på det här. Jag pratar ju nätterna igenom eller nej, det har blivit mycket bättre den senaste tiden, och vi har börjat skärpa till oss rätt bra och pratar inte lika länge, oftast i alla fall. Så vida vi faktiskt inte har något vettigt att prata om. Sitter faktiskt och pratar med honom nu, vet inte ens varför, eller jo, han är underbar, så lätt är det. Men ändå, vi borde kanske sova, jag är desutom sjuk. Mår inte alls bra, ska faktiskt inte jobba imorgon, för jag har sjukanmält mig. Mådde inte alls bra på jobbet idag, yrsel och illa mående, vilket resulterade i att jag spydde när jag såg en massa maskar. Ja, för er som inte vet så är maskar det äckligaste som finns. 

När jag tänker på äckliga saker så är mitt rum fan äckligt nu, städade aldrig ikväll, somnade när jag kom hem, mitt i matchen dessutom, smått irriterande. Vaknade med en filt på mig, det är bland det mysigaste jag vet, somna utan filt och vakna med, då kan man mysa in sig under den, det är mamma som är söt och alltid lägger på mig filt. Ibland kan även hon vara rätt snäll faktiskt.

Idag på jobbet fick jag jobba över i 40 minuter, hatar folk som kommer och ska fika 10 i sex när man stänger sex, och det värsta är att dom vet om det, dom bara gör det ändå, blir så aggressiv av sånt. Dock inte våldsam. Men som övertidsersättning tog jag med mig bröd och kakor hem till min famlij, dom blir så tacksamma för det lilla ibland. Men det känns som det är dags att avrunda det här nu för jag kommer inte på mer och min lärare väntar på att få läsa. 

Liiite smått trött på att ingen förstår.

Kommentarer
Postat av: Joakim

Tack så mkt,., kommer gå skitbra..1 timmer kvar.. :D

2007-09-13 @ 17:57:21
URL: http://texasjocke.blogg.se
Postat av: Rubbe din bubbe :P

Visste du inte att jag var en mask?

2007-09-15 @ 04:46:30
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0