Jag fryser

Så ligger det till, här är kallt. Har nyss varit med mammsen på lite friskis, helt okej faktiskt, tycker liksom det är trevligt på nåt sätt. Jag borde lukta ääääckligt men jag luktar fortfarande cocos, haha. Ska snart kila iväg och käka lite hade jag tänkt, kan vara bra att få i sig lite mat i dag. Så jag inte slutar upp med att käka helt igen. Jävla skit när man glömmer bort att äta. Använde mina nya skor idag ju, dom var riktigt sköna. Nehe, nu ska jag äta som sagt, sen typ, prata med finaste och sen lägga mig i tid, jobb kl 07-14 imorgon så kan behöva all sömn jag kan få, ikväll får klockan inte bli mer än 23, absolut inte.

Inte riktigt kul att komma hem från jobbet idag.. Pappa kallade ut alla i köket. "Jag har något att berätta, dom ringde ifrån Sthlm idag och jag har fått tjänsten i Sudan, jag kommer åka i slutet av november" Vad säger man? Minns inte vad jag sa, tror jag sa nåt i stil med, "öh, grattis då" Sen gick jag.. Vad fan säger man?


Normalt att jag nyss tog dagens tredje dusch. Först imorse badade jag, sen direkt efter friskisen och nu höll jag på att dö av köld så tog en låång varm dusch. Lät vattnet bränna min hud, man ser tydligt var vattnet runnit. Det var värt det. Fryser inte så mycket längre. Varm choklad, ja tack! Tror minsann jag ska tända lite ljus och fixa till lite choklad och vira täcket om mig. Jo, så får det blir. Önskar du var här.

"Dom säger att dom bästa är tagna men dom ljuger, dom ljuger för vi finns ju kvar"

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hur länge ska han vara borta?

2007-09-03 @ 22:07:28
Postat av: Rubbe

Jag har en bild jag brukar plocka fram ibland och titta på, där ser man Marie, och du ler, ett leende som gör dig otroligt vacker som jag bara inte kan sluta med att titta på

2007-09-03 @ 22:59:26
URL: http://rubbejungel.blogg.se
Postat av: Rubbe

Ohh, tråkigt att pappsen skulle iväg, jag kommer sakna honom jag med. Du vet vart jag finns om du behöver lite faderlig kärlek. Eller bara kärlek! :P

2007-09-03 @ 23:01:22
URL: http://rubbejungel.blogg.se
Postat av: christoffer

tråkigt det där med din pappa, men som sagt..you can lean on me if you need..hoppas chockladen smakade bra..väl förtjänt efter ett träningspass
: ) ..

2007-09-03 @ 23:11:40
URL: http://snuffenstankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0