I need a hero

Den här dagen bröjade rätt bra, städat och tvättat hela dagen och sen lagat mat åt min kära familj som faktiskt blev glada och tyckte om det, dom är alltid så kräsna annars, men idag lyckades jag minsann. Sen kom Jossan hit med lite filmer som hon hyrt, blev så att vi kollade Constantine, faktiskt inte sett den innan, så länge man är öppensinnad så funkar den. Men säkert många som kan tycka den är dålig, kan jag tänka mig.

Efter film, chips, dipp och loka bestämde vi oss för att ta oss in till Ängelholm en runda så vi hoppade in i Jossans lilla bil och körde iväg. Väl där körde vi mest runt, sen hittade vi Cajsa, Ida och nån Rickard, (tror jag) som vi körde till biljarden och sen begav vi oss hemåt igen, vekrligen lönt, eller hur.

Det är när Jossan släpt av mig som allt det dåliga börjar inträffa, jag bestämmer mig för att spela lite poker, det dummaste jag gjort på länge tror jag. Lyckades förlora gott och väl 800 kr, jävla skit. Dessutom bestämde Christoffer sig för att total dissa mig. Vilket bara gjorde det hela 10 gånger värre ungefär. Som tur är finns det vänner som ställer upp för en, även halv fyra på natten och kommer hit och gör mig glader, tack.

Nu väntar jag dock ännu en gång på Christoffer, borde nog sluta med det. Hopplöst det här, så jag tror jag tackar för uppmärksamheten och går och lägger mig. Adjö.

Kommentarer
Postat av: Joakim

Nu börjar du bli dålig på att uppdatera igen ju..!!:P

2007-09-17 @ 15:54:09
URL: http://texasjocke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0