Godmorgon

Japp, då var det en ny dag, vet väl inte riktigt hur jag känner inför det men jag tar det som det kommer. Fick sitta uppe en jävla massa med min lillebror inatt för han kunde inte sova och ville inte vara ensam, jävla skit också. Somnade kanske vid halv fem och hade ju lovat att ringa och väcka Christoffer vid sex-tiden men det kunde jag ju glömma. Inte för att jag inte ställde klockan, men jag hörde verkligen inte den, eller stängde åtminstonde bara av den. Känner mig smått dålig men han kom nog i tid ändå.

Idag har jag väl inte direkt några planer, ska nog röja upp lite grann på rummet, sen i eftermiddag ska jag lämna över matlagningen på Henke och åka in till Ängelholm för att träffa Cajsa, gå lite på stan och sen gå till Migel och fixa med resan, sen efter det ska jag traska ner till stationen och träffa och hämta Christoffer. Jag hoppas Fredrik kommer vara snäll idag, så han inte skrämmer iväg honom, haha. Han kan ha en tendens att göra det ibland faktiskt. Han är lite läskig. Men nu är det dags för lite frukost och sen får dagen dra igång. Hajsvaj.

Kommentarer
Postat av: Joss

Lite läskig? Det räcker inte.

2007-09-20 @ 20:32:53
Postat av: Bengtsson

Vet du vad din blogg saknar ? jo BILDER ! :)

2007-09-26 @ 00:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0