En idiot som jag

Vi träffas på fik, vi kramas kort och vi är
lagom nyfikna och artiga och svala
Du talar om ditt jobb men jag hör ingenting alls
för allt jag kan tänka på är hur vi äntligen träffas

Åh du, du är så skön, så skön som något kan vara
och det krävs en idiot som jag för att sumpa nåt sånt här
Du är det bästa som hänt en idiot som jag

Lasse Lindh - En idiot som jag, med viss ändring.



Garderoberna är tömda och har fyllt på dem med det jag ska ha kvar också, ungefär hälften ska bort, om inte lite mer, Carro tog med sig en hel del hem också, om man säger så. Kommer kännas lite skumt att se mina kläder bäras av någon annan, men vanesak I guess. Förvånandsvärt lätt att slänga. Tänkte jag skulle försöka röja upp lite till, min säng är helt full med grajor, och sen tänkte jag faktiskt lägga mig och sova, tidigt, jag vet. Men what to do? Måste ju vända rätt dygnet lite, håller inte i längden. Kan alltid läsa lite grann, brukar jag bli trött av dessutom känner jag att huvudvärken börjar komma smygande. Bara jag inte blir sjuk, lillebror är sjuk nu, ligger med 40graders feber o sånt, känns inte så bra. Får inte bli smittad, tänker inte bli sjuk till helgen, då åker jag fan ändå.

Imorgon är det tillbaka till vardagen, jobb kl 11 -18, och eftersom det är måndag blir det städdag, tråååkigt! Sen på kvällen ska jag hänga med mamma till friskis, varför inte, kan säkert bli skoj liksom. Tänkte jag skulle upp i tid imorgon, vid nio och hoppa ner i ett bad. Skööönt! Längesen jag badade nu ju. Jag tycker om Lasse Lindh, idag har jag i princip bara lyssnat på honom och Kent hela dagen. Trevligt värre. Nu ska jag ur o ta en cigg, sen dricka ett glas mjölk, borsta tänderna och sen hoppa i säng.

Adiós och Godnatt till alla :).

Kommentarer
Postat av: Joakim

Funderar du på att lägga dig tidigt när klockan är över ett på natten? Jag trodde tidigt var typ,., 22 eller nåt.. :P

2007-09-03 @ 07:02:34
URL: http://texasjocke.blogg.se
Postat av: Rubbe

Var det bra på friskis? Jag ska också börja där, är ni i Båstad i den nya anläggningen?

2007-09-03 @ 21:40:09
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0