Det blåser & jag regnar

Den här dagen har inte varit vidare mycket att hänga i julgranen för min del inte. Jag gick upp ur sängen för knappt en timme sen, bara legat helt orörlig, helt död, hela dagen, men inte alltid sovit, bara legat. Jag känner mig som ett stort grått regnmoln, något som alla borde undvika som alla borde fly från.

Mina fönster står vidöppna, snart är hela rummet utkylt, varje lite vrå. Jag känner att jag borde frysa men jag känner ingenting. Skulle jag bry mig?

Nu tänker jag gå och gömma mig i min garberob, eller åt minstonde försöka göra klart, har gett mig på att städa den, rensa bort sånt jag inte längre vill ha, som jag aldrig kommer använda och sånt som inte passar. Men kläder har oftast en historia bakom sig, svårt att slänga. Jag borde antagligen slänga alla saker jag fått av dem. Det är svårt ibland, allting, att kunna släppa något som varit en så nära. Jag har ju redan gjort det så varför kan jag inte slänga sakerna. Som om de sparar nåt de fått av mig, nej. Det är fan bara grejer, nu åker allt ut.


Sitter och lyssnar på Kent och tänker en massa, livsfarlig kombination.

Mitt rum ska bli fint, så är det bara, här ska se ut precis som jag vill och gärna inom snar framtid. Nu pratar jag lite med Dan, pratar lite om skolan för honom. Jag känner mig motiverad att kolla upp lite saker vad som krävs för att jag ska få göra vad jag vill. Jag kommer ingenstans med garderoben genom att sitta här så, hejdå.


Just ja, tack för alla fina kommentarer, Ni gör det roligt att skriva, keep it up :)

Kommentarer
Postat av: christoffer

hehe okej marie, ut med det gamla och in med det nya : )...eller nåt. inte konstigt att du är trött så mkt som du står i..:) hopas du mår bättre ikväll..se ya. : )

2007-09-02 @ 23:48:15
URL: http://snuffenstankar.blogg.se
Postat av: jo

Neeeeej! inte friskis. Jag hatar friskis. Det är tråkigt. Jag ska på nåt vattenshit imorrn istället.
Typ vattenjympa. Bättre.

2007-09-03 @ 00:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0