Lista.

Brist på annat.

Ditt namn: Marie
Längd: 1,77 eller nåt sånt.
Spelar du något instrumet: Ohja, fast inte bra.
Vem är snyggast: Vet inte
Vem vet mest om dig: Jag, och därefter Cajsa.
Vad vill du ha just nu: Glass vore gott
Vilka sjukdomar har du: Inga så vitt jag vet.
Fobier: en del, ja.

Känner du en snygg kille: Deffinera snygg.
Har du körkort: Inte än.
Åsikt om jultomten: Men seriöst?
Vill du gifta dig: Ja.
Tycker du att du är attraktiv: Nej.
Din hårfärg och frisyr: Mörkt och relativit kort hår. Fast Benni kallar det grönt.
Skolväska just nu: Svart.
Har du glasögon: Ja.
Hur ser din plånbok ut: Stor och tom.
Favorittv-program: Vet inte, många.
När ska du festa nästa gång: Fredag.
Vad köpte du senast: Cigg.
Hur mycket pengar har du: Vet inte, inte speciellt mycket.
Hur svarar du i telefon hemma: "Hej, det är marie" eller "Johansson"
Senast kramat: Benni eller Cajsa dom jag oftast kramas med ju.
Stjärntecken: Fisk.
Ögonfärg: Blau.

Kall favoritdricka: Hm, öl eller vatten.
Varm favoritdricka: Te eller varm choklad.
Alkoholhaltig favoritdricka: Oj, många. Öl.
Säger ofta: Onekligen.
Saknar du någon: Saknar någon att sakna, ffs. Och mig själv.
Du fikade senast: Minns inte, men det var nog inte jättelänge sen.
Senast sedda film: The Boondock Saints <3

Hur känner du dig just nu: Nere.
Kan du laga mat: Ja.
vad pluggar du: Ekonomi?
Vad tycker du om fötter: Ingenting.
Är du smart: Ibland så.
Snarkar du: Ja, övervägande av tiden men inte alltid.
Är du aktiv i skolan: Haha, I wish.
Lesbisk: Får nog säga som Cajsa, lite hobby-lesbisk på fyllan.
När och varför grät du senast: Igår och det svarar jag helst inte på.
Hur ofta gråter du och varför: Eh, varje dag och vill fortfarande inte dela med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0