Lista.

Har tråkigt så snodde en lista av Cajsa, men misslyckades med länken så caajsaa.blogg.se.


VAD..
Hade du på dig idag? Inget, jag var naken.
har du gjort under dagen? Varit i skolan, naken.
har du för frisyr? Jag har ingen frisyr.
ska du göra innan dagen är slut? Plugga lite.
har du inte hunnit med idag? Ta ut pengar till Malin.
ska du göra imorgon? Plugga, ingen skola.
vill du göra i helgen? Inget.
åt du senast? Imorse, vid åtta kanske.
är allra bästa med dig? Dunno.
ogillar du hos dig själv? Vad ogillar jag inte..

NÄR..
vaknade du i morse? När mamma började skrika på mig, vid halv åtta.
är du rädd? Alltid typ.
grät du senast? Det var nog inatt när jag grät mig till sömns.
skrattade du senast? Vet inte, dagen har i alla fall inte bjudit på något att skratta åt.
var du på fest senast? Måndag.
gjorde du senaste något du egentligen inte ville? Idag.
gav du en komplimang senast? Idag.

VEM..
kramade du senast? Malin.
saknar du? Saknar någon att sakna. FORTFARANDE!
kysste du senast? Eh, Benni tror jag.
vill du spotta på? HAHA
skulle du vilja se ut som? Cajsa :D
gjorde dig arg senast? Mamma imorse.

ANTINGEN..
glass eller godis? Glass !
morgon eller kväll? Kväll !
skidor eller pulka? Pulka !
julafton eller födelsedag? Födelsedag.
häst eller hund? Doggy.
hjortron eller blåbär? Blåbär.
sola eller bada? Bada.
röd eller blå? Röd.

KAN DU..
simma fjärilsim? Det tror jag.
stå på ett ben? Jomen.
sjunga riktigt höga toner? Nej, inte utan att det låter förjävligt.
rita snyggt? Sällan.
baka? Lätt!
göra volter? Äh, trams. 
hoppa upp på en häst med sadel? Ibland, men med vissa problem.
ditt eget mobilnummer? Ja, ett av dem.

HAR DU..
pallat äpplen? Vem har inte gjort det?
tagit en främling på rumpan? Yepp.
tappat något värdefullt i toaletten? Haha, japp.
sett en hel porrfilm? Yeeah, mitt och Cajsas nattliga nöje.
skrikit åt en lärare? Jajo, har hänt.
blivit dumpad? Mm.
förlorat någon nära vän? Äh, ja typ.
varit i asien? Thailand.
kysst någon och sedan ångrat dig? Eh, ja.

Kommentarer
Postat av: Rubbe

Intressant att du var naken i skolan faktiskt :D

2007-05-06 @ 22:34:46
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0