Utmanad !

Cajsa utmanade mig och det hela går ut på att skriva sex underliga saker om mig själv. Eftersom jag inte har någon att utmana bryr jag mig inte om att skriva reglerna så noggrant, finns att läsa i Cajsas blogg om någon är intresserad. Cajsa


1. När jag är full får jag hemlängtan, men mest så är det min säng jag saknar. Fast det är först på senare tid, jag bröjar bli gammal.

2. Ungefär tre gånger i veckan dricker jag cola till frukost. Fast det är en hemlighet.

3. Den här är lite smått underlig men here it goes. Jag har inga lill-tå naglar. Jag vet inte vad det är för fel på mig.

4. När jag träffar folk för första gången kan jag prata på hur mycket som helst, men om jag träffat personen igen så sitter jag där mest som ett fån. Såvida inte alkohol är inblandat, vem blir inte social då?

5. Film är min drog. När jag är glad vill jag se film, när jag är ledsen vill jag se film, när jag är trött vill jag se film. Jag vill alltid se film.

6. Jag kan titta på en film om och om igen tills jag kan alla repliker.


Äh, dålig fantasi på mig, men jag bangar aldrig en utmaning : )

Kommentarer
Postat av: Rubbe

Jag har faktiskt sett dina lilltånaglar, du har rätt, de existerar inte.

2007-03-19 @ 21:34:01
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0